hmm...?

Hej,, sitter på mitt rum med datorn i knät, lyssnar på musik och facebook och sånt men jag ska nog snart lägga mig, skolan börjar ju snart och jag måste ju ''vänta tillbaka dygnet'' så jag inte dör i skolan,vilket jag kommer göra iallafall.
Ikväll har jag varit med lindsey, sne mötte vi simon och tobbe.
Vi gick hem till simon en stundsen skulle lindsey hem,så vi följde henne hem, sen gick vi hem till simon igen och där var vi resten av kvällen, sen klockan 10 kom mamma och hämtade mig, det skulle ju varit så sjuuuuukt kallt att gå hem.
Det har vatt rätt kul ikväll, och imorgon blir det ju bio, vi ska se på narnia. (:
Jaja, jag ska väl kolla lite andra saker på datorn sen tänkte jag lägga mig.
Bloggar självklart imorgon med, puss!! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0