Denna dagen...

Denna dagen, sen förra inlägget, har jag suttit på mitt rum och segat mig, har varit jättetrött idag eftersom vi somnade inte förrens typ halv 6 imorse och sen vaknade vi vid halv 12.
Och jag måste sova rätt länge för att vara normal nästa dag..
Jaja, så det var ju lite drygt att behöva gå och träna med när jag var så trött,men jag gjorde det iallafall.
Efter träningen gick jag hem, åt och dushade och nu sitter jag här och segar mig igen, för nu efter träningen är jag ÄNNU mer slut om man kan säga så,så ska bli skönt att sova sen ju..
Men jag lyssnar på musik och sånt nu, hade tänkt sitta vid datorn ett rätt bra tag nu eftersom att det är omöjligt att jag skulle orka resa mig?
Men blir nor inte fler inlägg ikväll,men imorgon ska jag göra minst 2-3,som vanligt.
Hejdå! <3333

Kommentarer
Postat av: Emma

Om man lägger sig i tid blir man inte så trött :D

2011-01-06 @ 17:24:57
Postat av: Molly

Haha,är ju sant..hehe ;)

2011-01-06 @ 17:45:12
URL: http://seskorpis.blogg.se/molly
Postat av: Molly

Haha,är ju sant..hehe ;)

2011-01-06 @ 17:45:15
URL: http://seskorpis.blogg.se/molly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0