Bloggen

Hej bloggen, jaag vet att min blogg kanske inte har varit det roligaste att läsa denna veckan, dels för att jag inte har haft lika mycket tid med den på grund av kompisar och skolan, dels för att jag inte har lagt upp några bilder.
Jag har min kamera hos mamma,men jag ska dit idag så denna veckan blir det några bilder iallafall.
Så japp..
Men idag har jag iallafall tränat,det var helt okej.
Men sen drog jag ju hem och dushade och så, men det var INTE okej för det fanns inget varmvatten! >:(
Så de va ju nt skönt..Men nu sitter jag på mitt rum med datorn,ska snart packa till mamma och sen städa lite i rummet,ska cykla till mamma sen.
Ikväll ska jag nog va med simon,imon ska jag till skolan och då kommer lindsey,, yaaay :D
Jag vill veta när clara kommer hem... undrar vilken dag hon kommer till skolan,jag har för mig att hon skulle komma hem den 16:de, tänk om hon är i skolan imorgon!!?? det vore SJUKT underbart.. saknar henne så jeeevlar mycket!
Jaja,nu ska jag chatta lite och så, hörs senare!
Puss<333
Bara för sakens skull så får ni en väldigt ful redigerad bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0