Bloggandet...

Hej!
Jag vet att det har blivit mycket mycket mindre bloggande de senaste dagarna, men det är ju för skolan har börjat och har träningar och träffar kompisar och allt sånt där.
Men jag gör iallafall minst ett inlägg om dagen, på loven skriver jag mycket mer.
Just nu är jag bara på mitt rum och har allmänt tråkigt, senare ska jag träna med.
Idag vaknade jag klockan halv 7 och gick upp och åt frukost och fixa mig och sånt,sen stack jag till skolan.
Skoldagen idag var väl helt okej, förutom SO lektionen i 2 timmar då.. fyfyFY.
I helgen ska jag vara med Anna, vet inte vad vi ska hitta på, men det kommer säkert bli kul. :)
Nu är det ''bara'' 22 veckor och 4 dagar kvar till SOMMARLOVET.
Tror jag.. inte riktigt säker men något sånt är det iallafall.. och F*CK vad jag längtar!
Längtar efter värmen.
Längtar efter att gå ute och äta glass med någon kompis.
Längrat efter att sola och bada.
Längtar efter ledigheten.
Längtar efter ALLT med sommaren nästan, förutom getingar,flugor,mygg och varm dricka och smält glass på stranden :p
Men nu ska jag gå ner, blev rätt uttråkad av att sitta här vid datorn, Hejdå, ikväll TROR jag att jag skriver iallafall ett kort inlägg till.
puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0