2011

Hej!!!
Här sitter jag på mitt rum och och bara lyssnar på musik och har rätt tråkigt, sen ska jag ta en dusch och efter det så ska jag försöka hitta någon att va med, har inte lust att BARA sitta hemma ikväll..
Men igårkväll var ju helt okej, fast vi gjorde inte så mycket, hade väl förväntats liite roligare, men jaja :)
Kom hem till lindsey typ vid 4-halv 5 på dan då, vi åt några rätter där, jättegod mat (:
Vi var färdiga vid typ 11, då stack vi och mötte simon, sen drog vi ner till hamnen klockan 12 och kollade på fyrverkerier, men jag glömde tyvärr att ta foton med kameran igår,fast jag hade den med mig.. fy på mig :O
Efter det var vi ute och gick och så, sen var jag och lindsey hemma hos henne igen klockan 2.
Vi kollade på film och lite sånt, sen somnade vi vid typ 5.
i ''morse'' vaknade vi klockan 3 typ.. hehe men jag är faktist astrött och kommer förmodligen vara det hela dagen även om jag sov i typ 10 timmar eller något..
Men nu ska jag kolla lite annat på datorn , hejdå<333


Ha ett grymt härligt år nu!!
Förresten, jag glömde bara att ta bilder när vi va ute, så här är iallafall några av dom vi tog :D
Dethärärben.ursäkta fula bilder på mig :o
NU, Hejdå :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0