(Y)

Haj,nu har jag tränat,för...typ 2-3 timmar sen men ändå..sen efter det har jag hunnit:
Äta,dusha,målat naglarna,tvättat ansiktet och lite sånt,nu sitter jag och lyssnar på musik och bara chillar,inget mer plugg ikväll,nuuu räcker det ;)
Imorgon är det torsdag,då blir det skolan,sen kören.
Sen blir det fredag,vilket betyder övernattning hos linssan (:
Sen lördag,vet inte vad som händer då..
SÖNDAG - 5000m TEST PÅ RODDEN. FYYYYYYFAAAAAN :'( jag lovar,det är det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv,och ska göra det igen...usch kill me.
Men måste göras,annars blir det inget österrike för min del, och jag vill dit (träningsläger) (:
Hörs sen,pussss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0