Tillie :D

Tilde ska åka till holland ikväll,sen lite senare ska hon till thailand,kommer sakna min söta lilla fjant mäst!<333
nu sitter jag vid datorn där nere,tänkte bara göra ett snabbt inlägg,så tog närmaste datorn :D
Btw,stolen jag sitter på knarrar något sjukt,om ni ville veta? :)
Och ag är hungrig...ska nog snart fixa något litet att äta,men när moa kommer så ska vi äta hemmagjord pizza,sen blir det spakväll,ska bli riktigt mysigt,längtar!
Men imorgon måste vi tyvärr gå upp tidigt,typ klockan 9... för jag ska till yngsjö och sjunga med kören.
Men det ska absolut inte hindra oss från att vara vakna lääänge :D
Det blir bilder från kvällen,men det blir imorgon jag lägger ut dom i så fall.
Nu ska jag sluta skriva,detta blir nog tillräckligt långt ändå.
Hörs sen,pusss<3

Fråga inte om bilden,den var bara väldigt passande :D

Kommentarer
Postat av: Tillie (a)

Aawwee, kommer sakna min söta unge mest! <33

2011-02-11 @ 15:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0