Shopping (Y)

haaaj,jag kom typ nyss hem,har varit i stan med elvira,hon skulle köpa bikini för hon åker till indien på onsdag,men hon hittade ingen..men jag hittade däremot en hel del :D
Köpte detta + tre olika bobybutter: melon,kokos och jordgubb (:
Heeelt vanligt grått linne ^^ - H&M
Svart hög kjol :) - H&Mtröja som jag är kääär i :D - H&M
Tjöja - Stadium
Det var då vad jag köpte,nu sitter jag bara och lyssnar på musik och segar mig,mår lite sådär,mår illa och skit...jo,förresten, GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! :D
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Tha Stockholm guy ;)

Hehe va fin du e ;) ^^ <33

2011-04-04 @ 08:39:32
Postat av: Tha Stockholm guy ;)

Hehe va fin du e ;) ^^ <33

2011-04-04 @ 08:44:19
Postat av: Molly

awe,nae^^<33

2011-04-04 @ 08:48:23
URL: http://seskorpis.blogg.se/molly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0