RightNow....

Heyyy jag sitter på mitt rum och lyssnar på musik,facebook,smsar och lite så.
Anledningen till att jag inte har bloggat idag är att jag har vatt med anna,vi var hemma hos henne,åt ben&jerry glass (a)
Det var asgött,sen va vi ute lite och gick med hennes hundar,sen satt vi vid datorn.
Hon har masssor av glosor i engelska till imorgon,så jag skulle förhöra henne,hon kunde inte någonting,jag tänkte såklart att hon var helt värdelös,tills vi upptäckte att jag hade tryckt in fel glosor i huvudet på henne,menmen...nu kan hon dom också iallafall :D
haha,vi har haft jättekul idag iallafall.
Imorgon är helgen över,tyvärr...så det blir ju skolan,sen efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta på,eller jo ska ju göra läxor och träna inför fysikprovet på fredag,fatta svårt jag har för det,jag har tränat på det i typ 2 veckor och jag kan typ inte ett ända begrepp ändå och vi har typ asmånga -.-
Nu märker jag att detta blir ett rätt långt inlägg,så jag ska väl sluta skriva nu.
Skriver nog godnatt sen också,puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0