Pluggpluggplugg!

Hej!
Jag har nyss dushat,innan det så pluggade jag spanska,ska läsa lite mer spanska sen,man vill ju ha bra resultat på prov,ellerhur? ;)
Jaja, först ska jag vänta lite med läorna,ta det lugnt och sitta och lyssna på musik,va inne på facebook,bloggen och chatta...behövde det nu, Sjuk hela förra veckan och fortfarande inte helt frisk,i skolan idag så somnade jag till och vaknade direkt igen typ jättemånga gånger på so:n, inte det bästa att läsa massa sidor i en bok medans man knappt kan hålla ögonen öppna...men jag brukar liksom inte somna i skolan! måste bero på att ja e lite sjuk då.. :/
Samma sak hände nu när jag pluggade spanska lite för länge,jag bara somnade...
Så nu blir det musiiik!
Men måste ändå lägga mig hyfsat tidigt idag om jag inte vill få en lika jobbig dag i skolan imorgon också.
Men det blir iallafall ett inlägg till senare.
Pusspuss!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0