I'm bored.

Lite uttråkad, så här får ni lite fakta om mig hehe!...

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?: blå,tror jag..
2. Hur lång är du?: 1,64 typ
3.Vilken hårfärg har du?: Mellanblondt
4. Långt eller kort hår?: långt!
5. Piercingar?: öronen.
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: Bruuuna!
7. Hur lång skulle du vilja vara?: nöjd såhär just nu!
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: min naturliga,som jag börjar få tillbaka!
9. Vill du ha kort eller långt hår?: mellan :)
10. Skulle du vilja ha piercing?:tror inte det faktist..
11. Har du lätt för att bli brun?: rätt så!

Senaste du
11. Åt ?: lunch :P
12. Drack?: Cola
13. Fick sms av?: Christian
14. Du kysste?: jaru...?
15. Senast sa du?: tack för maten :D
16. Kramade?: moa :)
19. Du spydde?: äh länge sen..
20. Du skrattade riktigt mycket?: igår när lindsey sjuuukade sig :D

Kärlek
21. Är du singel? jupp
22. Förhållande med? va?
23. Ditt längsta förhållande?: lite mer än 2 veckor... :/
24. Med vem då?: simon
25. När någon säger din första kärlek? tänker jag..
26. Har du varit/är riktigt kär?: jupps
!27. Gillar du någon just nu? Gillar och gillar :)
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: inga
29. Vill du vara singel?: Beror på
30. Vill du gifta dig?: Aa sen :P
31. Vill du ha barn? Ja!
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: INGENTING :)))

Vänskap

32. Den som vet mest om dig? Moa vet allt om mig! :D
33. Den vän som du har känt längst? Lindsey eller anna :)
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?  Fler bra vänner :)
35. Någon du saknar att umgås med? Ja... :(
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: Mm =(
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: Jaaaa sanna =( men ska dit imon så (Y)
38. Den du har mest minnen med? Oj, vet inte,anna,lindsey,moa,annie,clara,mathilde,många :D
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: Hm, ja

Övrigt
42. sport?: rodd
43. galen eller lugn?: väldigt,galen,ja.
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: Yes
46. Har du hört att du borde bli modell?: Aa..en gång
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: kläder,smink? :D
50. Vad tänker du på just nu?: att jag tycker att det är vääldigt chill att bara sitta här och ta det lugnt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0