Hhmmm.

Hej!
Jag kom hem för en liten stund sen från festen för elliot då,har precis satt mig i mitt rum med datorn.
Ikväll har det varit roligt,att träffa släkten och så,men jag var och är fortfarande jättetrött,då menar jag JÄTTEtrött, har ont i hela kroppen fortfarande sen igår,så efter jag är klar med detta inlägget ska jag sitta vid facebook och lyssna på musik en liten stund,sen måste jag sova så jag inte dör eller något sånt.
Eftersom det är några som e på tävling i uddevalla nu så är det ingen träning imorgon,usch det är fan tur det,hade absolut inte funkat för min del!
Men vet ni vad, jag skriver mer imorgon!
Godnatt å er,puss och kram!<333


Kommentarer
Postat av: Maria

Tusen tack för att du hjälpte till med festförberedelserna!

2011-02-05 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0