Hemma.

nu har jag precis kommit hem!
Har varit sjukt dålig uppdatering,jag vet,men ni fattar nog varför.
I trollhättan har det varit skitkul,vi har gått på stan,shoppat,kollat på skräckfilmer och bara varit allmänt...wierd.
Jag saknar sannapanna redan :(
Men jaja,har saknat alla andra med,ikväll ska moa sova hos mig så jag skulle bara blogga lite nu sen ska vi åka o hämta henne,sen hem till pappa.
Jag tog inga bilder i trollhättan så det kommer inga bara så ni vet ;)
Men jag hoppas vi kan träffas igen något lov snart,typ påsklovet.
Jag köpte:
Foundation
Kajalpenna
2 olika nagellack
Ett linne
En tröja
Ett par jeans
GODIS OCH MONSTER :D

Men nu ska jag åka typ,så bloggar nog lite ikväll med!
Puss och kram sålänge<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0