Godnatt sötnowsar ^^

nu ska jag nog lägga mig och sova,om inte någon vaken smsar mig?
Just nu sitter jag iaf och lyssnar på musik,är inne på facebook.
Imorgon ska jag gå upp klockan 8,pappa hämtar mig klockan 9 och kör mig till hässleholm,där jag tar tåget klockan 11 och är framme i göteborg 12.52 tydligen :P
Där hämtar sanna o dom mig,vi ska shoppa på något stort shoppingcenter,ska bli kulkul!
Lääängtar ^^
Ska vara i trollhättan tills på fredag,vilket betyder 5 underbara days med min sannapannaaa!! :D
Kommer inte blogga så mycket när jag är där ju,men när jag kommer hem så bloggar jag mycket om veckan och lägger upp bilder.
Godnatt på er sötnosar och ha det braaaa ^^ <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0