Elvira.

hajj!
har nyss kommit hem efter skolan,jag är med elvira.
vi sitter och typ,snackar,gör inte så mycket.
Hon skulle tvunget kolla typ 100000000000 tråkiga hästbloggar.blöö -.-
Hon ska va här till typ halv fem tiden eller ngt sånt.
Idag har jag ju varit i skolan,på morgonen vardet meningen att vi skulle cykla till skolan,för pappa hade inte bilen,men det skulle ju aldrig funka,värsta stormen va det och träd hade blåst omkull,pappas bror hämtade mig o elliot och sjutsade oss till skolan,man var tvungen att köra med bilen på trotoaren/cykelvägen,låg ju träd ivägen..
men jaja,vi kom till skolan iallafall,och dagen var väl helt okej antar jag.
På idrotten hade vi pardans,kille tjej då,det gick ju ''väldigt'' bra,lite pinsamt x)
men vi hörs senare,kääära läsare.
Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0