DISCOT.

Hej!
Det blev tyvärr inget inlägg igår kväll,orkade inte,kom hem vid lite över elva och var helt slut.
0-3:ornas disco blev rätt lyckat,det kom ändå rätt många.
Men när vi hade discot för 4-6:orna sen så kom det inte alls många och alla bara satt neroch så..oftast.
Så vi,7-9:orna som höll discot,tog över allt och började dansa,sen var vi helt galna hela kvällen då.
Det ar faktist riiktigt kul igår,måste göras om,tycker jag! :)
Tog tyvärr inga bilder,glömde bort det,var ju liite upptagen.
Många kanske ser mig som blyg och så,men efter ett tag är jag riktigt igång,som igår :P
Har typ träningsvärk idag,, ont i benen,armarna efter dansandet och ont i ryggen efter limbo..
Idag fyller min bror 15 år, GRATTIS!
Ikväll blir det släktfest för honom då,det ska bli roligt det också. :)
Jaja,skulle mest säga att kvällen igår blev riktigt lyckad till slut!
Och efter det så sov elvira hos mig,vi somnade inte så långt efter vi kom hem..fast jag somnade väl en timme eller något efter henne..men nu har hon åkt hem,för ett tag sen.
Nu sitter jag och kollar på en video från igår,jo men oj vad kul man såg ut att ha (a)
Sen ska jag lyssna på musik och så,senare ska jag nog ner till roddklubben och hjälpa mamma att duka till festen,som vi ska ha i deras lokal.
Men nu blev detta rätt så långt,så nu får det räcka.
Hörs senare,puss!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0