2011 28/2 - 2011 1/3

28/2
Denna dagen har jag varit i skolan då,efter skolan cyklade jag bara hem,sen fikade vi lite för att jag och mamma har namnsdag idag,då fick jag en present av min gulliga mamma med,söm innehöll:
En ansiktsmask
En ansiktsskrubb-sak typ
Nagellacksborttagningsmedel,(wow,långt ord) som ni vet att jag behöver,för mitt förjääävliga negellack :D
Sen efter det träffade jag moa en stund ute,vi gick bara runt och snackade :)
Sen har jag tränat,va ute och sprang,gjorde lite ont i benen men x)
Efter det stack jag hem,dushade,åt lite kvällsmat och sen satte jag mig vid datorn som jag har gjort fram tills nu,jag sitter och chillar bara,är trött efter träningen ikväll...och jag lyssnar på musik,är inne på facebook och smsar lite,imorgon ska jag nog va med moa efter skolan,vet inte vad vi ska hitta på men det blir bombsäkert kul :D
Nu har jag bokat klipptid på fredag,ska klippa lite kortare,ÄVEN om alla utom moa är emot det :O
jaja,jag gör som jag vill x)
Här e en gammal bild,men det är ungefär så kort jag hade tänkt mig,kommentera gärna vad ni tycker så jag inte gör ett misstag :D
Puss<3

1/3

Detta inlägget skulle va uppdaterat igår,men det funkade inte då...
Men just nu är jag med moa,vi har ätit glass...gott.
Nu sitter vi bara och chillar påmitt rum,ikväll ska jag inte göra något speciellt,ska bara ta det lugnt,dusha ska jag med göra,och kanske lägga en mask...och ta bort mitt nagellack och måla på nytt :D
Jag bloggar senare ikväll med,pusss!!!



2/3

Jo men kul!

Kan inte blogga alls från min dator har jag märkt,men det jag har skrivit ovan är det som skulle uppdaterats de dagarna jag har skrivit då,som ni nog fattar.
Jag får panik av att inte kunna blogga! >:(
Just nu sitter jag vid en annan dator där nere,får hoppas att det funkar från denna dagen,annars får jag riktigt jävla damp. Ursäkta men :D
Idag har jag varit i skolan,rätt flumm dag (a)
Så det var helt okej med skolan idag.
Imorgon blir det slapp dag i skolan för jag ska stå i kiosken med elvira.
Nu medans det inte funkar att uppdatera från min dumma dator kommer det bli mycket mindre uppdateringar,men hoppas min dator slutar med det där tramset snart så jag kan blogga som vanligt! :D
Nu ska jag gå upp på mitt rum och lägga mig och vila,pussss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0