Pösss

Heej!
nyss varit nere i Claras rum och kollat på lite film med henne haha, tingeling ;)
Hon är såååå göllig om ni ville veta :D
Aja, nu sitter jag på mitt rum med datorn...med min TJOCKA katt bredvid mig, han är gosig! :D
Ni kanske får en bild sen...fast...vi får se ;)
Jaja, jag ska sätta på lite musik nu, och logga in på facebook och lite sånt.
Ikväll ska jag inte somna så sent, jag är skiiiittrött nu, innan var jag på kören och gäspade säkert 20 gånger -.-
Efter kören stack jag ner till roddklubben, vi lastade båtar som ska med till tjeckien...sen hemma har jag bara hunnit äta lite och kollat på film.
Jag skriver ett till inlägg lite senare, puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0