Packning!

Nu är jag med Moa, jag sitter och viker ihop en massa kläder som jag sen ska packa ner till tjeckien.
Idag har jag vatt i stan en stund med Annie, vi fikade och lite sånt, hon bjöd mig, så snällt :D
Sen gick vi runt lite i stan innan vi åkte hem, haha det var till och med roligt på bussen, skratta typ hela vägen av nååågra anledningar.
Imorgon ska jag vakna klockan 5 typ, sen hämtar pappa mig här...guuud vad trött man kommer va då!
Och ni som brukar läsa min blogg, bara så att ni vet kommer jag inte skriva nu på 10 dagar, men sluta inte att läsa min blogg tills jag kommer tillbaka bara, för då kommer jag blogga JÄTTEMYCKET hörni!
Ja juste, lite tidigare idag innan jag var med Moa, var jag och mamma och handlade lite frukt, bröd och allt dedär ni vet som jag ska ha till bussen x)
Jag lägger kanske upp någon bild senare, men bara kanske, eftersom jag kommer vara väldigt upptagen ikväll med packning och allt sånt, så kanske inte har tid att ta några bilder ens.
Men nu ska jag vika vidare ;)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0