MOZART?

Kom hem för typ en timme sen, var ute och va lite med Simon, bara en timme elr så, men har fan inte träffat han på 3 månader! :O
Men nu har jag nyss ätit lite kvällsmat och borstat tänderna.
så nu satte jag mig nyss i sängen med datorn i mitt knä.
Imorgon har jag prov i musiken om mozart...alla utom jag och Elvira har gjort det, så det blir imon men jag har fan inte något papper att läsa o öva från!
Och problemet är ju med att musik är första lektionen imon...jiiippie lixom?!
Aja...det får väl gå dåligt då :S
Nu sitter jag och lyssnar på musik, ska logga in på facebook och sånt, och så smsar jag lite.
Jag har ingen ny bild att lägga upp ikväll, så ni vet (:
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0