Moapoa(L)

Sitter med Moa i mitt rum, vi har nyss ätit, satt ute idag och åt, jättefint väder idag också!
Nu börjar det kännas som att sommaren är påväg på riktigt, asnice ju!
Idag vaknade jag hos Moa då, sen klockan 11 började min träning, rodd på vatten idag, det var ju fint väder och skönt att ro, men jag hade nog lite för mycket kläder på mig, trodde inte det skulle vara SÅ varmt...så det var riktigt svettigt, usch och fy! ;o
Men jauu man ska ju inte klaga nu ;)
Har ju till och med blivit lite brunare i facet sen igår och idag, DET är najjjs!
Igår gjorde vi inte så mycket, var ute lite i hamnen, tills det kom en läskig bil med fyra läääskiga killar i som ropade på oss, då sprang vi! :O
Nu ska jag städa mitt rum och Moa ska hjälpa mig... vare sig hon vill eller inte ;)
Jag har min kamera på nedervåningen och pallar inte gå och hämta den, så det blir bilder typ ikväll eller något.
Nu blire stääääda, byyye!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0