Moa och Elvira

Hej!
Nu har jag nyss kommit hem från Elvira, ska va på rodden 10.00.
Igår var det en kul dag, först bion med Annie och Ellen, filmen har typ inte alls bra betyg har jag hört, men personligen så tyckte jag den var skitbra!
Sen mötte jag upp Moa och Elvira på hemmakväll, handlade lite där och sen tog vi bussen hem till Elvira.
Först var vi bara hemma hos henne en liten stund, sen bytte vi om och cyklade till stallet, där red jag på hennes häst, det var roligt, jag har ridit innan men det var rätt så längesen nu, men jag hade inte tappat bort allt ändå ;)
Sen fixade vi lite med hennes häst och så, sen kom vi hem till henne igen och åt tacos typ vid nio-tiden...
Jauu sen lyssnade vi väl på musik och dampade lite, inte så mycket mer att säga om gårdagen...vi skrev massa på våra magar hehe, men det ska jag tvätta bort idag.
Nu ska jag...dricka lite vatten, byta om och lite sånt.
Hörs senare, kanske får ni en bild från igår med :P
Puss och kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0