MOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är med moa och har nyss kommit hem från stan!
Jag hittade det jag letade efter, en klänning till skolavslutningen och jag är kär!
Frestades att köpa ett par skitsnygga solglasögon, men jag klarade att motstå tillslut!
Köpte ju nyss ett par i tjeckien hehe, gaaah jag är besatt av solglasögon!!
Den är skiiitsnygg enligt mig OCH MOA :D
Moa hade lite damp på bussen hehe....hon störde sig på två gubbar som satt bakom henne och pladdra på heeela tiden, tillslut började hon göra massa sjuka miner och ja, allt möjligt, vad hon inte visste då var att den ena satt och stirrade konstigt på lilla Moa hela tiden ;)

Btw, lägger ut bild på klänningen senare!

Innan vi kom hem till mig, där vi är nu då, var vi hemma hos Moa, hon packade ihop lite saker, eftersom att hon självklart ska sova här.
Ska bli sköööjsigt som alltid!
Men vi ska nog ner och äta nu, är vrålhungriga!
Puss och kramis!<3

P.s: om ni undrar om rubriken, fråga inte om jag har damp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du damp?:O och en sak till har elvira adhd?

2011-04-29 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0