Lindsey ^^ <3

Är med Lindsey, är på mitt rum och tar lite bilder och lyssnar på musik, har inte vatt med henne på aaaaslänge, har saknat oss, wiie :D
Innan åt vi kladdkaka, hon drack dr.pepper, jag drack kaffe latte (Y)
Så det var göttt, tjockis dag idag alltså, nyss åt vi glass också, och i skolan köpte vi två kladdkaksmuffins var (Y)

Men nu ska Lindswy skriva här hur mycket hon älskar mig för jag ska gå ner och hjälpa min lilllllasyster med något ;)
puss<3

Tjabba Lindsey här ;)
Molly gick nyss ner för att hjälpa sin lillasyster som måste kissa (hon är snart 3år), gulligt asså :)
Molly ville att jag skulle skriva att jag älskar henne men tyvärr gör jag inte det haha... Skoja bara, jag älskar dig Molly!! Puss! Btw, gå in på min blogg: http://liindseys.blogg.se :)

p.s Lindsey är bäst och rockar fett :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0