♥HOME♥

Hemma!!!
Grymt skönt att va hemma nu, sova i sin egen säng, träffa alla, datorn (höhö)
Och massa sånt där, you know.
Men träningslägret i tjeckien har varit jättekul!
Det var jättefint väder med sol varje dag, så man har blivit lite brun nu!

Det bästa med resan var nog Prag!
Shoppade 2 linnen, en t-shirt, en penna, ett par solglasögon, ett halsband och så åt vi lite glass och sånt, det var en trrrevlig dag.

Mycket träning varje dag, så det var hyfsat tufft.
Sjuk de 3 sista passen, förkyld och dessutom utmattad efter all träning och så hade jag väl druckit för lite också...tråkigt men sånt händer!
Har nog blivit pollenalergiker - JIPPIE!
:(
Därför var den långa resan i bussen hem inte särskilt rolig - med rinnande ögon och täppt i näsan också.... sov lite men det var inte alls mycket, får nog lägga mig lite tidigare idag om jag ska orka gå till skolan imorgon!
Bilder har jag i min kamera än så länge, kommer nog ladda upp dom imorgon, just nu orkar jag inte!

Det första jag gjorde när jag kom hem var väl att krama mina syskon och lite sånt, sen åt jag lite mat, sen gav jag godis som jag köpte i tjeckien till min storebror Elliot, sen gick jag och köpte en glass på ottos precis innan dom stängde.
:)

Nu sitter jag på mitt rum med min efterlängtade dator hehe, bloggar, är inne på facebook, ska läsa bloggar och sen ska jag dusha - som jag inte har orkat göra sen jag kom hem än..

Jag blev ju dock lite glad när jag såg på min bloggstatistik att mina läsare inte hade försvunnit även om jag var borta i 10 dagar! Puss på er (:

Men nu drar bloggandet igång igen så fortsätt besöka!
Nu ska jag...lyssna på musik, dricka upp min sprite och sen dusha, skriver senare, pusss!<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skönt att ha dej hemma igen älskling! Ska bli kul att se dina bilder!!:-)

2011-04-25 @ 20:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0