Underbara syskon :)

Hej^^
Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik och ska logga in på facebook och lite sånt snart.
Jag har nyss läst igenom läxan imorgon, typ massa om allemansrätten, tråkigt!
Innan tränade jag, var helt okej men lite kallt ute!
Imorgon är det torsdag, då blir det kör och skola dåja...sen vet jag inte vad mer jag gör imorgon men det får ni ju reda på i bloggen såklart!
Sen är det fredag...då ska jag väl kanske va med någon efter skolan eller så, men inte på kvällen för ska upp tidigt på lördag, pappa kommer och hämtar mig typ vid halv 7, sen åker vi o hämtar Joel, Tim och Donkie sen åker vi till helsingborg och åker buss där ifrån och blablablaa,sen bär det av mot tjeckien!
Så nu kommer att få sakna mig i 10 dagar tyvärr, kommer sakna bloggen...omg :O
haha men nu skriver jag bara en massa saker, godnatt på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0