Fixat!

Jag har precis fixat lite i mitt rum i min ''nya'' fast gamla hylla, det blev fint!
Jag har rensat ut massa papper och sånt shit man inte pallar ha kvar också, har dammat och torkat av hyllor och bord, nu är det bara att dammsuga som återstår, sen ska jag plugga spanska, har prov imorgon!
Innan idag var ju skoldagen rätt chill, inga åttor och nior i skolan så det var ju bara sjuor, hela veckan ska det vara det.
Eftersom åttorna är på prao och niorna är i polen.
När jag hade slutat skolan hämtade pappa mig och sen stack vi till byn och fikade lite och drack caffe latte, mums!
Nu innan jag ska plugga spanska ska jag först lyssna lite på musik och läsa några bloggar, SEN blire plugg... -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0