Blåsigt!

Blåser som fan ute...nu sitter jag hemma och sjunger massa, ingen mer än jag hemma så dååå sjunger jag alltid som mest! :D
Men innan det cyklade jag hem från skolan, idag har vi tagit hem alla gräddbullar vi ska ut och lämna till alla som har beställt...jag hade en stor kartong, den kunde jag inte ha på cyklen så min snälla morfar körde hem mina väskor och kartongen.
Medans jag cyklade hem i motvind som fan, eller ja, typ vind från sidan mest, svårt att hålla sig på cyklen asså :O
Höll på att trilla in i buskar och träd och sånt skit flera gånger -.-
Och när jag kom hem och gick till speglen, fick jag se en väldigt fucked up bild av en tjej som hade ett enda stort rufs som frisyr och smuts/grus i ansiktet och grus i ögonen och till och med näsan...det förklarade ju varför tårarna rann som fan och jag såg väldigt suddigt på vägen hem...YAY!
Hehe men nu ska jag kolla lite andra saker på datorn.
Pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0