Mycket har hänt

Japp, mycket har ju hänt sen jag bloggade sist,har inte orkat med att skriva, vatt helt slut efter JSM i rodd.
Jag har tagit skolfoto, det blev väl hyfsat, direkt efter skolfotot stack jag och Annie hem till mig och åt lite sen gick vi och handlade lite till bilresan och sånt, sen åkte vi hem till Donkie och väntade där till dom andra kom sen åkte alla till lilla edet,det tog fyra timmar, men vi stannade i halmstad och åt på mc donalds, efter det åkte tobbe med i samma bil.
Vi snackade lite på vägen och typ pratade om skolan :s
Sen när vi va framme la vi våra saker där vi skulle sova i en scoutstuga, sen åkte vi till båtplatsen och riggade på några båtar.
På kvällen va vi ute,vi gick förbi en skola som det stog på dörren : Välkommen sär. det va lite.. ja vet inte..
Dagen efter skulle jag tävla singel, gick hyfsat bra,iallafall tvåa i ett av loppen.
På kvällen så va vi ute,sen luftade vi vår tränares madrass och la godis på den, sen satt vi bara och snackade och sånt på kvällen, Henrik(tränaren) trodde på allvar att vi tänkte fixa madrassen, men nej. Så sen när vi hade lagt oss så hörde vi att han började pumpa sin madrass, då satte sig jag annie och tobbe upp och började skratta, hehe.
Det var då vi bestämde att vi skulle göra något roligare nästa kväll åt Henrik.
Så nästa sak blev att lufta hans madrass igen, smula knäckebröd,massa knäckebröd i hans säng och så fick han en halväten munk på kudden, freccccchh :D
Han blev inte glad, och när vi skulle sova så kom han och hällde knäckebrödet på oss istället haha :)
Tobbe somnade på mina fötter, han gifte sig med mina fötter haha, han älskar TYP mina fötter :P

Idag va jag i skolan sen så efter det va jag med Moa, vi handlade lite till lägerskolan på torsdag,sen stack vi till Anna och va där :)

Puss HEJ<3

( nu lyssnar jag på musik och bloggar och fb och smsar, bye;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0