Hästveda

Helluj
Då kom man nyss hem från lägerskolan i Hästveda, det har väl varit hyfsat kul, men sömn har jag fått för lite av, jag sov max en eller två timmar inatt,jag vaknade hela tiden och det kändes som att man låg och ''sov'' på ett bord, ungefär så sköna var sängarna.. Inte världens frächaste ställe heller men men.
Vi åkte buss från skolan, när vi va där så gick vi en runda och sen till stugorna en stund.
Sen gjorde vi tävlingar mot en annan klass, jag var med på två, en va att hoppa säck, den andra va att man skulle vara kille,tjej i ett lag och så skulle man kramas tills en ballong gick sönder... kul, efter första ballongen började det pipa i mitt öra,men det gick över fort,som tur va. Men vårt lag vann den tävlingen iallafall.
Senare på kvällen så gick vi på en ''spökrunda'' , Inte roligt alls, det va inget som va läskigt och den var jättekort.
idag vakade vi vid halv 8 typ och åt frukost, städade,packade och åkte hem.
Jo, förresten glömde jag skriva en sak om igår, vi va tvugna att först skriva en låt med sin grupp som man skulle sjunga för alla andra, sen att göra et annat framträdande, fatta PINSAMT.

Menmen, det är fredag och jag vet inte vad jag kan hitta på ikväll.. träffa någon kanske, vet inte vem :/
Men hejdå puss (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0