This day...

Hajjj, denhär dagen vaknade jag halv 7 och gick upp kvart över.. åt frukost och sen skulle vigått till skolan men hann inte så vi fick sjuts av radovan,men kom ändå lite försent till skolan för att dom där inne var fett långsamma och jag och ellot fick skrapa rutorna på bilen och frös sjukt mycket..
Jajajj, då va ja i skolan,efter skolan gick jag hem till mamma och åt lite,sen gick vi till banken för att vi skulle skriva på några papper och sånt,ska nog snart få mitt bankkort.
Sen direkt efter det så sjutsade pappa mig och moa till gymmet där vi tränar,det var rätt kul att träna idag.
Sen när vi varfärdiga där kom pappa och hämtade oss och sjutsade först hem moa sen åkte vi hem och nu sitter jag här ;)
Jag lyssnar på musik och är inne på facebook, och bloggen (por supuesto) (:
Men nu får det räcka, puss (y)
fast det blir lite bilder med som jag tog igår och vissa som jag inte tog igår och några gaamla :) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0