Skola,Moa,Träning (a)

japps.. såhär har min dag varit:
Jag vaknade halv 7 och klädde på mig, åt frukost och gick till skolan.
Såå hade jag lite tråkigt i skolan och så, sen efter skolan så va jag med Moa hemma hos migoch lite ute,vi hade ganska kul,men hon va lite läskig.. (a)
Sen följde hon med mig och tränade,det va ganska kul för hon skulle springa i rockringar,det fattade ju inte hon så hon bara hoppade runt där som en trög ekorre, jag skrattade outhärdigt haha x)
Så söt asså.
Sen hade vi lite tid över så vi gjorde någon jobbig övning med benen, det var inte roligt,hehe.
Sen stretchade vi och sen gick jag hem och dushade, åt lite och nu sitter jag här och lyssnar på en låt som jag har blivit helt totalt beroende av.. Airplane x) den är så bra!
Och så finns det en annan låt som jag med lyssnar mycket på, fall for you. (:
Men nu ska jag gå vidare med annat så kanske lägger uppnågot imorgon om jag inte glommer,ha det så bra. Hej!!!!!!!!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0