MOLLY ♥ LINDSEY och MATHILDE






Hellue,
Igår var jag med mathilde och lindsey, vi hade rätt så kul, vi va hemma hos mathilde och vi spelade något spel med frågor, lyssnade på musik, åt godis och sen tog vimassa knäppa bilder (:
Just nu så sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik och kollar lite på bloggar och min facebook.
Jag skulle ha tränat idag men nu ska jag inte det för att jag har ont i halsen :( men senare ska jag hem till morfar med familjen på något kalas typ,, tror jag.
GRATTIS alla pappor på fars dag förresten..., :P


Jag lyssnar på Airplane, somvanligt då ;)
bilderna från igår (: <3
Sen några andra bilder (: <3

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Haha! lite utanför där på rubrik :p mysig dag ;) <3

2010-11-28 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0