Låång dag..

hej!
idag har varit en lång dag.. först vaknar man och så ligger det ju massa fucking snö ute vilket jag hatar mycket..
så då får man ju gå till skolan för jag är alldeles för klantig för att cykla,, så slutade skolan halv tre och efter det så var jag med anna och moa,sen halv fyra var vi 3 på gymmet och provade på,ska nog börja träna där tror jag,det var roligt.
Men det slutade klockan fem och minandra träning började klockan sex så jag gick hem och bytte om,sen gick jag till träningen.. efter den gick jag hem och nu är jag här och bara chillar och så.. är typ helt stel i kroppen för jag har haft fullt upp hela dagen och gått runt hela tiden x)
Men det har ändå varit en rolig dag.
Imorgon blir det ju skola sen klockan fem ska jag på kören och klockan sju ska jag kanske till gymmet igen.
Men nu har jag inte mycket mer att komma med,, kommentera gärna något i min blogg..
HEJDÅ ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0