Glad

Heeej :D
Idag är jag JÄTTEGLAD, men jag vet inte varför :D något jag får klura på..
Mel iallafall,, igår sov jag över hemma hos bästa lindsey i stan, det va kul, vi va ute lite och sen gick vi till konsum,hemmakväll och sen hem till henne och kollade lite på idol.
Sen va vi inne på hennes rum och dampade lite,som vanligt..
Sen bäddade vi sofforna i tv-rummet och la oss och kollade lite på tv,sen somnade vi båda..
I morse åt vi ingen frukost,, vi gick och köpte en pizza istället,slå den ;)
Sen målade vi naglarna och lite sånt sen åkte jag hem med bussen och sen kom pappa och hämtade mig på hållplatsen, kallt att stå och vänta på han i en kvart..!
menmen.. när jag kom hem minns jag inte riktigt vad jag gjorde,kollade säkert lite på tv? och datorn,
Men nästa helg blir det nog av att sova hos Clara och det ska bli kul :)
HAJDÅ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0