Första advent då ja (:

Då är det första advent idag, imorse hade jag genrep med kören och sen efter det kom jag hem,satte mig vid datorn och sen gick jag med mamma nikita och nikolaj till konsum och köpte pepparkakor glögg och lite sånt, för vi ska ha gäster. Eller rättare sagt,, en gäst.
Nyss har jag och Elliot pratat lite med Sanna på msn, och jag hade lite Slagsmål med min fula bror. Skojsigt ;))
Det där var det snällaste jag kunde säga..
Just nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik och kollar facebook,inget speciellt roligt,nej.
Imorn blir det skolan och sen träna på gymmet med Moa och jag vet inte om Anna ska, men ska bli roligt :)
Men ingen mer boxning blir det iallafall,haha gick ju VÄLDIGT bra sist när jag var där med Moa xD
haha men nu ska jag logga ut och gå ner,för han som ska komma kommer väl när som helst.
Ha det sjukt brabra,hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Ja det ska hon, för att hon ska träna med mig!

2010-11-28 @ 20:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0