Elvira och Sebbe

Hej! igår blev det inget inlägg för att jag hade fullt upp,, först skolan, sen efter skolan så va jag med Lindsey och Clara och då gick jag och domdrog varandra i en pulka till ica,tog ut pengar och handlide lite..
Sen lite senare kom Elvira och Sebbe och vi var ute lite och var på videocenter,sen gick vi hem till mig för att vi skulle sova över hemma hos mig,, inga syskon heller hemma(bara dom små), vilket var ganska skönt (a)
Egentligen gjorde vi inte så mycket mer än att vi satt och pratade och lite sånt,...
Och i morse så vaknade Sebbe först,sen jag och sist Elvira.
Jag och Sebbe hade slagsmål..typ.. :)
OOch igår direkt efter skolan så hade jag snöbollskrig med Lindsey Clara och Sebbe, jag blev HÄRLIGT mulad flera gånger.. men på vår skola får man typ som "straff" att man inte får kolla på spexet om man blir "ertappad" att kasta snö,, så nu får vi typ kanske inte det.. hehe :)
Nästa helg blir det kanske att åka till stockholm och vara där i en helg med Lindsey och jag längtar som F.A.N. :D <
SebbeElvira

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hahahaah vi hade bäästh!! Men asså du glömde skriva om ja du vet vad som hände och hur vi som och de jaa mrn shiit nu är alla glada igen:D<333

2010-11-27 @ 15:40:26
URL: http://elviirasblogg.blogg.se/
Postat av: Molly

haha ja det var roligt, men nu fattar jag inte vad du menade med det sista :P <333

2010-11-27 @ 16:23:22
URL: http://seskorpis.blogg.se/molly
Postat av: Elvira

Tar det på sms nu!:)

2010-11-27 @ 21:15:10
URL: http://elviirasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0