Chokladbollar a la Lindsey (Y)




Ja.. OJOJ oj nu har jag inte bloggat på 4 dagar..
Vill ni  veta varför?
För att jag har varit sjuk sen i söndags, då det var fars dag, firade det lite hemma hos morfar, helt okej men lite tråkigt som det brukar vara på kalas,hehe..
Det var mest tråkigt för att jag var trött och hade feber och ont i halsen så jag ville bara hem, när jag väl var hemma spenderade jag hela den kvällen till att sitta vid datorn,packa till pappa, åka till pappa, datorn igen, film, sova.
Intressant? dagen efter det så var jag inte i skolan, var hemma och sov och kollade på tv och hostade och va seeg hela dagen.
Tisdag var inte mycket bättre,gjorde precis samma saker, hemma från skolan.
Onsdag var jag hemma från skolan IGEN och mådde dåligt, men bättre fram mot kvällen, skönt.
Så idag var första dagen i skolan denna veckan för mig, tyckte det var riktigt skönt att komma hemifrån, det var till och med KUL att gå i skolan, inte ofta jag säger det!
Sen följde Lindsey med hem till mig efter skolan, vi bakade ''lyckade'' chokladbollar, väldigt kladdiga.. eller vad man ska kalla dom, inte som bollar utan som små klumpar, vi hade inget pärlsocker eller kokos, så då kom Lindsey med den brillianta idén ''vi kan ha HAVREGRYN på dom!''
Och vi som redan hade alldeles för mycket havregryn i dom,haha..
Så medans jag stod och bara stirrade på henne så satte hon igång och rullade sina fina mästervärk med havregryn. Jippie =D
En sak som ni säkert tänker är fett omöjligt vid det här laget är att dom faktist var goda ändå =)
Vi åt dom, lyssnade på lite musik och larvade oss, sen sjutsade jag lindsey till busshållsplatsen för hon skulle hem,till stan. Det var kallt ute, och min mössa trillade av hela tiden..
Sen när jag var hemma så åt jag och Elliot fett äckliga apelsiner.
Sen nu så sitter jag här och bara skriver och skriver, har nog en liten känsla av att detta inlägget blir rekordlångt? tror ni också det?
Jag lyssnar lite på musik och kollar facebook också.
Imorgon blir det skolan, som jag alltså inte har något emot alls, och sen kanske sova hos Clara med några fler kompisar, bland annat Lindsey.
Det ska bli kul, men blir nog bara av om golvet är färdigt hos Clara, i det huset brevid det hon bor i ska vi då sova.
Claras mormor och morfar bor nämligen i kina, och på somrarna och sånt så kommer dom hem till sverige och just nu står deras hus tomt så.. (:
Jag hoppas det går, men nu har jag faktist tröttnat på att skriva,hoppas det inte förvånar er..
Hejdå ! =) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0