Airplane <3

Ja.. har nyss kommit hem från skolan,efter en tråkig slöjdlektion, jag tycker inte om slöjd alls, fy :p
Sitter här.. facebook,bloggen.. är ganska tråkigt, men lite senare ska jag sjunga,ska bli roligare.
Jag sjunger i kör,om någon undrade..

Iallafall, idag hade vi test på spanskan, det gick bra och så jag kunde det, men problemet jag stör mig på är att i några meningar skulle man skriva: es och i vissa: son, Men jag skrev nämnligen es på alla, så jag har 3 fel på det, sen ännu ett fel för att jag glömde att skriva ett ord i en mening.. fan också :P
jaja, shit the same, HEJDÅ :D <33

Förresten sålyssnar jag på min nya favorit låt, AIRPLANE :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0