Tillsammans ---bok

Nyss läst ut en bok - Tilsammans, som jag fick i förrgår, började läsa igår ^^)'
Jättebra ((=

Annars idag har jag bara varit i skolan och byggt,,rummet, en uppgift - Jäääättekuul -.-
Imorgon ska jag väl träna,,skolan och hoppas att vara med någon,, 



Asså, jag har tänkt på vilken jävlar fet risk man tar att vara ensam med en kompis,, den kan ju bara ta en kniv och mörda en :O
maha,, stör dig inte på mina tankat, acceptera dom bara ;o

=) puss och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam:*                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Annie

Om du sover längst mot dörren blir du mördad först:P<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-02 @ 18:40:36
Postat av: Mollyy din lover

ja,, men det är ingen risk,, det gör ju du lille vän;))<33

2010-03-02 @ 18:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0