Fredag 5 mars Annie fyller 13<3






GRATTIS SISSSS!!
Annie fyller 13 år idag(: MIN syster <333 Ska bara visa vår lilla dikt mwaha:::
 

Annie, our memories will always remain, just as I always will stay with you, I love you so it hurts I know you know. You and I are blood sisters and it may never change, now you are forever my sister, a sister and close friend, if you would leave me, I would probably not clear to me, hope you never let me down. Wehave promised each other, it will hold, I love you.
For eternal friendship



=) den äger alla" så det så ;)


Idag så vaknade jag, åt frukost, gjorde mig iordning, stack till skolan, samling med Marie,, Tjejgrupp :)
Sen segade jag mig bara igenom dagen,, stack hem med Moa för att bara lämna väskorna hos mig,, sen åkte vi till ika, jag köpte vars en läsk till oss, halstabletter och passionsfrukt :)
sen var vi bara ute och jag fick lite damp,, men det är normalt för min del x) såå sen skulle moa hem, jag åt och nu sitter jag här :// trååk.
Pusspuss jag älskar dig ;) bayyjjag vet, vi har problem. BIG LOVE<3
BIGGRATZZZ  BIGBIGLOVE<33 BIG LOVE<3


Kommentarer
Postat av: Annie

Big LOVE<3 träna imon?(A)

2010-03-06 @ 13:09:16
Postat av: Molly

jaa<33

2010-03-07 @ 16:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0