Eric saade (L)

Igår till idag sov Moa hemma hos miig, vi badade i fureboda och sen kollade på någon konstig film,, idag har jag vatt i stan på yllan, med Lindsey, Patricia och Annie<3 Vi var på den mässan: Underbara ungar,, för att eric saade skulle vara där och uppträda och signera skivor,, kollade på det och fick hans atograf,eller hur det stavas.<3 Han är så söööt,, vi vinkade på han när han sjöng och han vinkade tillbaka till oss!! :D :D :D<33
innan vi kollade på han måste jag bara tilllägga att vi brottades, vi hade på oss såna där sumobrottardräkter,, haha, jag vann över Lindsey,,<3
Efter mässan så skulle vi ta bussen hem, men jag och Annie var vrålhungriga så vi fick gå till mcdonalds, som jag hatar.,, och jag skulle ha milkshake och en paj, men pajen var äcklig och dom hade ingen milkshake.
Sen åkte vi bussen hem, till glashyttan och jag skulle igentligen gå hem därifrån men Lindseys pappa sjutsade mig. :)
Sen åkte jag, mamma,elliot,anton och jacob till ica och handlade mat och lite godis till ikväll. <3 Puss



Eric var jättebra.zzzz<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0