4 mars

Hejj,, idag vaknade jag vid typ kvart över 6, gjick upp vid 7.
Åt frukost och cyklade till skolan där min första lektion var spanska, vi hade några glosor, men jag kunde alla så det var okej med det,,^^)
Sen efter det hade vi bara fritt arbete så jag målade och gjorde klart mit rum till skolan, inte lyckat.
Klockan 11 åt vi, soppa,sådär.
Efter lunchen cyklade jag,Annie,Patty och Clara till roddklubben och tränade inför skolan,, det gjuck bra((: maha (=
Sen efter det skulle vi tillbaka till skolan BARA för att plocka undan på båra bord och säga hejdå till marie(läraren).
Men vi stod kvar och snackade gaanska länge,, sen när vi skulle cykla hem så sa andra(lärare typ)
att det var en brand på shoppen,,:o
Så jag Annie och Patty stack dit för att kolla, efter det kommer jag för alltidalltid vara rädd för eld,, Eldforbi!
Nu sitter man bara här vid fönstret typ och solar mitt ansikte, inte så skönt längre, börjar få huvudvääärk :(
Snart är väl mamma klar med maten så jag får något i mig iallafall. Jag är skiiithungriggg.
Nu har man nyss varit lite inne på bdb och msn,, ska lyssna på lite musik, :)
Men nu har jag ju redan lyssnar igenom mina favorit låtar miljarder gånger,, tröttnat nu på dom så vet inte vilka bra låtar som finns, ni måste tipsa mig, annars är ni losers ;))
Ska snart prova kläder till catwalken i skolan som vi sexor snart ska ha (engelskan) Jag ska vara Dolly Parton,, så ska ha en kort kjol, en tight tröja, måla över läpparna typ dubbelt så stora med rosa läppstift, och jah vet inte om jag ska ha ballonger eller inte,,,, :P
Jag ska läsa åt Patty,som ska vara Lady gaga,                                                                                                 Annie, ska vara pär gessle eller hur de stavas;O                         Moa, Pokahontas,      Axel,blondinbella:)         Charlie, kommer inte riktigt ihågvad han hette.
Clara, Lilly :P
Lindsey, STARWARSCLOWNE :D Mwaha ;)
Kommer ju bli bästast =)
Men nu har jag kommit på vilken låt jag ska lyssna på, Bajj,puss hejjj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0