Jag har tråkigt, Jag är arg, jag är inte trött längre och MIN FKN CYKEL ÄR STULEN. Döda mig.











Ni trodde säkert att jag är död,hehe sorry har inte skrivit på ett tag,men här kommer mina ''underbara'' dagar:
På midsommar afton så vaknade jag hos lindsey:)
Sen åkte jag hem för att vi skulle till torget och där åt vi glass.
Sen så firade vi hemma hos våra grannar som snart ska flytta till holland,tydligen:P
Efter vi hade ätit efterrätten så stack jag hem och bytte o sen så var jag med lindsey och anna:)
Sen så stack vi till ruinen och snackade en stund för att vi hade tråkigt,men stack där ifrån när vi upptäckte en massa röda kryp ;o
Sen skulle lindsey hem och äta och så stack jag och anna hem till henne och kastade lite pil:P och snackade,sen åt vi konstig glass:)
Sen senare på kvällen så skulle jag cykla hem,så det gjorde jag:)
Pusss



Nästa dag: Så hade jag tråk,så jag följde med mamma till ica för vi skulle handla lite,men när jag stod utanför så smsade lindsey till mig: vi är på ica nu kom hit om du vill va med oss:)
Så jag mötte då Lindsey,Patricia och Elvira :) vi cyklade runt lite och Elvira ringde tilt en massa folk:)
Sen så stack vi till stranden och badade,där vi träffade John och hans kompis Felix,sen efter det så åt vi glass:)
Dagen efter det så skulle jag sova över med Moa i hennes sommarstuga,när jag skulle cykla och möta henne var min cykel borta,jag ringde till Anna och lindsey om dom visste,det gjorde dom inte,vi cyklade med moas cykel runt på massa ställen och kollade men vi hitta aldrig den,så mamma ska ringa till polisen imorgon och fråga om det har kommit in någon cykel..


idag så vaknade jag hos moa och vi åt frukost och sen så stack vi och badade, jag blev både brun och solbränd,efter det åkte jag hem och sen stack jag och tränade,men solen tar jättemycket när man ror och jag hade solkräm på mig men jag brännde mig satan ändå.. Men när jag och annie rodde dubbel idag så kom en jävla FISKMÅS upp bevid mig! Jag:oh JÄVLAR!! Annie: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!

haha:)  bajj bajjjj












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0