Fredag :D

Sorry jag har inte vatt inne på ganska länge.. :P
Jag är beroende av Justin biebers nya låt med Jaden smith<3  NEVER SAY NEVER :)


Idag är det fredag och jag har bara vatt i skolan och ska vara med Lindsey senare och sova där. :)
Men i skolan hade vi idrott och jag skulle springa SÅ KROCKADE jag med Axel w,, det känns som att min stortå är bruten :S
Det gör så ont :'(
Sen har jag vatt med Moa,vi var först hemma hos henne och passade hennes sööööta lillebror:) sen åkte vi till ottos och köpte glass:P sen åkte vi hem till mig och (typ) badade i vår pool, det var kallt. det var det. jättekallt. ushhhgh.   Moa gjorde många försök att få ner mig i vattnet, men sen kom hon på att jag ändå skulle hämnas efteråt,så hon gav upp ;) Clara(min lillasyster,2 år) hade fullt upp med att kasta massa saker i poolen! sen hann vi precis hindra henne från att hoppa i själv! :P



MOA JAG ÄLSKAR DIG NU OCH FÖR EVIGT KÄRASTE TVILLINGSYSTER<33

Sen ikväll skulle vi vatt med Gustav och John,men ingen kunde :O     :'(
Men ni får haaa det så bra i resten av liiivet :P byye



(KAN INTE TROO ATT DET SNART ÄR SOMMARLOOV) :)
YAAAAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0