Finare väder asså:)

Nu blir vädret bara bättre och bättre och det börjar nästan kännas som sommarlov :)
Hoppas bara att vädret stannar såhär bra resten av sommaren med om inte bättre :D
Idag så väckte pappa mig klockan 09.00, urghh tidigt :(
Sen åt jag lite frukost och sen satte jag mig ute i trädgården en stund och åt glass och drack saft :D
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag ska försöka få tag på någon rolig att vara med, kanske drar ner till stranden då:)
Solen tar dock ganska mycket nu så man blir ju lite solbränd med :P




Min cykel saknar jag fortfarande, en svart king :(

Snart så ska jag göra om min blogg lite och så kommer jag klart ta en massa bilder i sommar som jag ska försöka lägga in på datorn så ni kan se dom :)
Puss o kram<3 Denna är najs:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för svaret i inlägget om vem som bar kavajen bäst. Hur mår du idag? Kram

2010-06-29 @ 19:05:05
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Mollyy

:) Jag mår bara bra! själv då?

Kram

2010-06-29 @ 19:18:06
URL: http://seskorpis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0