Tränat, kompisar

Idag så va jag i vinslöv med mamma och lindsey, mamma skulle ha ny bröllopsklänning till bröllopsfest i tjeckien.
-bröllopet förra sommaren


Bilderna från vinslöv idag (Y)


men OJsan.. :P


fint? nej.

Sen kom vi hem till mig igen och då åt vi sen stack vi till en brygga där john och danne hämtade oss med johns flotte:P
john bade,inte vi andra me vi blev blöta ändån :(
Vi va ute ganska länge sen stack vi hem till john en stund (johnochdanne misshandade oss) haha och sen skulle jag och lindsey dra för att vi skulle träna, första gången lindsey rodde,lite fel båt vi rodde dubbel men vi vägde för lite för just den båten, men annars gick det ju ganska bra för henne <3
nu är jag på mitt rum och lyssnar på musik:P



dagens låtar:
Hoffmaestro - So do you
Keri hilson,kanye west - Knock you down
Rihanna,Eminem - Love the way you lie
Maskinen - Gatan upp
Maskinen - bränner


hare gött,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0