Tävla då,

i förrgår så sov jag över med Anna,sen dagen efter så va vi med Lindsey,Mathilde och Danne,men efter en stund så skulle Anna hem :(
Så då stack vi till Lindsey och jag åt där, sen så kom John, då stack alla ner och badade i havet förutom jag och John,så vi bara satt och snackade lite sen kom danne upp efter några minuter men Lindsey och Mathilde var ganska länge i vattnet,sen när dom kom upp så skulle dom dusha, sålänge hoppade jag, Danne och John på Lindseys studsmatta och sen skulle jag hem,så jag var typ inte så mycket med Lindsey och Mathilde.. menmen :)
Sen kom pappa och hämtade mig,då kom jag på att jag hade glömt min väska hos Anna,så vi stack dit och stannade där nån timme för pappa satt och drack öl med Annas pappa..haha
Idag klockan 3 så ska mamma komma och hämta mig och all min packning till helgen, jag ska åka till Åkulla som ligger i Halland,och tävla på lördag och söndag.
För er som inte vet,jag går på rodd,ska tävla i det.
Men Annie ska med dit, en kompisbästisss som med går på rodd ;)
Förra året var vi dock nervösa! vi gick på toa typ 5 gånger i kvarten,haha önska oss gärna lycka till ;)
Så idag har jag mäst packat och så, nu ska jag bara städa mitt rum med,sen e det bara softa tills mamma kommer...
Pussisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0