Nothingtodoooo

Heyy,jag siter bara här och hat riktigt tråkigt, bilddagboken och facebook...
Vad ska du göra idag? :)
Nu i helgen blir det att tävla, hamnen i åhus.
Imorgon ska vi ro dit alla båtarna till roddklubben. tråkigt.
På onsdag åker jag iväg till Tyskland sen tjeckien!
I tyskland ska vi bo på ett hotell vid en strand,gäller bara att solasolaa B)
sen kommer man hem till skolan börjar.. jag tycker faktist inte att det är så hemskt att börja skolan igen,det känns som att jag inte har varit där på evigheter,så jag bryr mig inte att lovet tar slut,så mycket :)
Pussar!!
yay nu fick jag ihop ett inlägg även om jag hade tråkigt :D

Kommentarer
Postat av: LindseyLee

jag tycker inte heller att det är såååå hemskt. alla tycker typ det :s puss<3

2010-07-31 @ 22:19:15
URL: http://lindseylee.blogg.se/
Postat av: LindseyLee

jag tycker inte heller att det är såååå hemskt. alla tycker typ det :s puss<3

2010-07-31 @ 22:19:16
URL: http://lindseylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0