Inne - Dag

Hej!
Idag är det så tråkigt, det bara regnar och man är trött och sitter bara och segar framför datorn.
Igår så somnade jag inte förräns klockan 5 på natten, rättare sagt idag..
Sen imorse så stormade Elliot in på mitt rum klockan NIO och jag hade bara sovit i fyra timmar och dom tvingade ner mig för att jag skulle äta frukost, jag sa till mamma: MEN JAG VILL INTE. men hon bara: Jo. en gång i veckan äter alla tillsammans..



Fattar ni? :O
nej,inte jag heller.
Men efter jag pressat ner en macka gick jag upp och la mig igen, då var klockan halv 10, då somnade jag och vaknade halv 2 igen, låg och läste till halv 3, sen tvingade jag mig ur sängen och började städa och vika kläder. Sen stack jag och mamma till hennes gamla jobb, där vi träffade någon som heter Laila som ska sy ut min klänning till bröllopsfesten som vi ska ha nu i tjeckien, efter ett helt år.. sen stack vi och handlade lite.

Senare ikväll så ska jag kanske va med Mathilde och Danne, men nu sitter jag och lyssnar på musik och har krängt en hel påse med tuggumi för att jag har inget annat att göra :)
Kyss,hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0